torsdag 7 oktober 2010

Presentation: Daniel

Spurt på Lidingöloppet 2010

Ålder:
34år

Skor:
Newton Performance Racer/Trainer

Bästa löparminne:
New York City Marathon 2009 helt klart! Finns bara positiva saker att säga om detta och det är det häftigaste jag har gjort!

Värsta löparminne:
Ute på Gärdet under Stockholm Marathon 2010 där jag gick in i alla mentala fällor som finns och trodde jag skulle få bryta loppet. Det gick dock vägen och jag lyckades med målet på sub 3:15.

Varför 8x10k?:

Rolig utmaning och en trevlig social grej, 8x10k är definitivt inget jag skulle gå ut och köra ensam. Tycker också arrangemanget verkar kanon där jag ovanpå allt även får tillgång till ett gym i pauserna, kan det bli bättre?

Motto:
Våga utmana!

2 kommentarer:

  1. Faktiskt den enda hittills som insett möjligheten till totalträning hela dygnet :-D

    Välkommen // Andreas

    SvaraRadera