måndag 13 september 2010

Presentation: Anna

Stockholm halvmarathon 2010 - en kilometer kvar!

Ålder:
36 (i en månad till...)

Skor:
Asics DS Trainer. Saucony A3 (ännu oinvigda...). Nike Zoom Elite 4+.Vibram Fivefingers...

Sprungit som längst:
61 km på Skåneleden.

Bästa löparminne:
Stockholm marathon 2009, Västerbron. Black Jacks "i natt" ur högtalarna och jag går igång fullständigt. Känner mig oövervinnerlig, sjunger uppför hela bron med ståpäls på armarna!

Värsta löparminne:
När jag sprang på skåneleden häromveckan och hamnade mitt i en kohage med 30 kor, som vägrade flytta sig från MIN stig. Har aldrig varit så rädd...

Varför 8x10 k?
En sjuk utmaning, för galen för att inte testas! Älskar utmaningar och vill tänja mina gränser. Eller helt enkelt se var gränserna går...  Sen är det såklart superkul att träffa likasinnade! Ett helt gäng löpgalningar samlade under 24 timmar, kan det bli bättre?

Motto:
Pain is temporary, quitting lasts forever!

Övrigt:
Bloggar på: http://blogg.piggelina.se.

2 kommentarer:

  1. Är du bara 36?!
    ;) Malin

    SvaraRadera
  2. Jahadu. I flera dagar till! Men när vi springer ultran är jag lite mer mogen och erfaren :)

    SvaraRadera