måndag 20 september 2010

Presentation: Malin


Ålder: 32
Skor: 
Nike Air Zoom Atlas + duktigt slitna - men det är så svårt att skiljas...  Nike Structure Triax+12GTX ligger bra till när jag letar ersättare. Mina röda five fingers sprint har inte fått prova på utelöpning än - men det kommer.

(EDIT: Malin har köpt nya och springer numera i Mizunu wave creation 11...)
Sprungit som längst:
Kävlinge 50 K


Bästa löparminne: 
Tidig morgon i vackraste omgivningarna - upp och ner för utmanade branta backar i glumslöv och härlig avslutning med havsdopp. Bästa tävlingsminne är från absolut första mil-loppet, Prinsens minne 2009.Var orolig för att inte orka springa hela sträckan - och överaskade mig själv med att klara det på precis under 50 minuter!

Sämsta löparminne:
Halvmaraprämiären... Taggad till tänderna och väl förberedd klarade jag knappt att snigla mig runt på katastroftid - besvikelse är bara förnamnet! Men skam den som ger sig - Göteborg 2011 - DÅ!

Varför 8x10000:
 För att jag kan! och för att jag inte kan tänka mig något bättre sätt att stötta Alzheimerföreningen.

Motto: 
Allt, nu med detsamma! 

2 kommentarer:

  1. Snygg påse! Bulgarisk?

    SvaraRadera
  2. Jajamen! Bulgariskt är det! Det är så här Malin lever ut sina aggressioner :) När hon inte springer väldigt långt då förstås!

    SvaraRadera