torsdag 16 september 2010

Presentation: Thomas



Ålder: 46

Skor: Asics 2150 ( lätt tillfixade för att passa mina knutiga hälar )

Sprungit som längst:
49,3 km Skövde 6-timmars 2010

Bästa löparminnet:
Då jag sprang 1 mil under 1 timme för första gången i mitt liv (Augusti 2005).

Värsta löparminnet:
Då jag tränade inför Stockholm Marathon och trampade fel, vilket resulterade i en hälfraktur, och 6 veckor i gips/känga. Detta då jag dessutom precis var på väg tillbaka efter en häloperation (av den andra foten)

Varför 8x10 k?:
En utmaning. Skall bli intressant att se hur kroppen reagerar/fungerar efter ett antal rundor. Kör på så länge jag orkar. I vilket fall som helst så kommer jag att vara en erfarenhet rikare.

Motto:
Hellre lite långsamt och behagligt, än snabbt och ont.

Övrigt:
Hängiven Geocachare

2 kommentarer:

  1. Kämpa på Thomas hälsar ditt största (och enda?)fan!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en ny presentation!
    Välkommen och lycka till Thomas!

    // Andreas

    SvaraRadera