måndag 27 september 2010

Så tyst, så tomt, så öde...

Inga nya deltagare att presentera . Inget nytt på sponsorfronten. Är det då man bloggar om vädret?

Fast det känns ju lite sådär.

Så därför mina vänner utlyser jag en tävling bland er som redan är anmälda! En värvnings-kampanj liksom. Lura med så många ni kan: era vänner, era fiender, era kusiner från landet eller er gamla svenskafröken. Den som värvat ihop flest mil innan veckan är slut vinner förutom ära och berömmelse ett symboliskt men gott pris som kan komma väl till pass under ett väldigt långt dygn här framöver.

Och framför allt får vi mer liv i bloggen och mer party den 13 november! Kör hårt. Ut och ragga!
(Och glöm inte att den ni raggar ska uppge ert namn vid anmälan...)

2 kommentarer:

  1. Oj, där var jag ganska chanslös, med tanke på att min omgivnings inställning till löpning är: Springa? Bara rakt fram? Är du dum eller?

    SvaraRadera
  2. Sara - sån omgivning har jag också!! Ska bli skönt att träffa likasinnade på Ultran! Sånna som fattar vad som är riktigt riktigt kul :)

    SvaraRadera